Klachtenregeling

Middelbos Huidkliniek B.V. doet er alles aan om ervoor te zorgen dat iedereen tevreden is met de behandeling. Mocht je desondanks niet tevreden zijn, dan raad ik je aan om contact met ons op te nemen via telefoon of e-mail. Samen zullen we zoeken naar een passende oplossing.

Als je na dit contact nog steeds niet tevreden bent, kun je gebruikmaken van de klachtenprocedure. Middelbos Huidkliniek B.V. is aangesloten bij de beroepsvereniging NVH, die beschikt over een onafhankelijke klachtenfunctionaris die jouw klacht zorgvuldig zal behandelen. Meer informatie hierover is te vinden op de website van de Nederlandse Vereniging van Huidtherapeuten.

Mocht je na het doorlopen van de klachtenprocedure nog niet tevreden zijn met de geboden oplossing of de afhandeling van de klacht, dan kun je terecht bij de geschillencommissie. Deze commissie, die wordt geleid door een onafhankelijke voorzitter, streeft naar een passende oplossing. De beslissing van de geschillencommissie is bindend. Het indienen van een geschil kan via de website van het Klachtenloket Paramedici.

Afspraak maken

Wij staan voor jou klaar!

Kan jouw huid wat extra hulp gebruiken of ben je geïnteresseerd in de mogelijkheden voor jouw huid? Wij helpen jou graag met een persoonlijk advies en een gratis huidscan.