Veelgestelde
vragen

Wat kan ik verwachten tijdens een intake?

Tijdens een intake wordt er ruim de tijd genomen om de hulpvraag te bespreken en de huid te analyseren door middel van de Observ 520x Pro Plus. Dit is een huidscan waarbij er in verschillende lagen van de huid wordt gekeken naar de conditie van de huid. Op deze manier kun je bepaalde huidaandoeningen detecteren of uitlichten. Ook kun je daarmee heel mooi voor-en-nafoto's in beeld brengen. Hierdoor kunnen wij heel betrouwbaar meten wat de resultaten zijn van de behandelingen en/of het productgebruik. Tijdens de intake meten we dus het startpunt. Aan de hand van deze analyse die we samen bekijken en bespreken wordt er een gepersonaliseerd behandelplan opgesteld. Hierbij spelen persoonlijke wensen natuurlijk ook een grote rol.

Welke huidproblemen kunnen er worden behandeld?

Wij kunnen onder andere acne (littekens), doffe huid, grove porien, fijne lijntjes, rimpels, huidbultjes (fibromen, dermale naevi), couperose, diffuse roodheid en pigmentvlekken behandelen. Dit zijn de meest voorkomende huidproblemen die wij dagelijks zien. Natuurlijk zijn er nog veel meer huidproblemen die wij kunnen behandelen, voor meer informatie daarover kun je altijd vrijblijvend contact met ons opnemen.

Hoe werkt het declareren van de factuur na een behandeling?

De factuur komt altijd per mail, deze is gemakkelijk te declareren via de app van jouw zorgverzekeraar. Daar kun je zelf een declaratie indienen en de factuur bijvoegen. Wij kunnen de factuur natuurlijk ook uitdraaien en je kunt hem dan per post verzenden naar de zorgverzekeraar mocht dat wenselijk zijn. Let op! De klant is zelf volledig verantwoordelijk voor het declareren van de factuur. Ook zijn wij niet aansprakelijk mocht de factuur niet worden vergoed door de zorgverzekering. Dit is geheel op eigen risico. Wij zullen ons best doen om het samen goed uit te zoeken bij jouw zorgverzekeraar, echter kunnen wij ook niks garanderen.

Worden behandelingen vergoed door de zorgverzekering?

In veel gevallen worden behandelingen in het gelaat vergoed vanuit de aanvullende zorgverzekering, zonder dat dit ten koste gaat van je eigen risico. Meestal is een verwijsbrief van de huisarts niet nodig. Benieuwd welke behandeling bij jouw huid past? Maak dan een afspraak voor een gratis en vrijblijvende intake. Tijdens dit gesprek beoordelen wij jouw huid en maken wij een persoonlijk behandelplan.

Ik ben een nieuwe klant maar ik wil ook graag gelijk een behandeling, kan dat?

Dit is zeker mogelijk. Zodra je een afspraak maakt voor een intake kun je ook gelijk de gewenste behandeling aanklikken. Op die manier boek je een dubbele afspraak zodat beide afspraken achter elkaar kunnen plaatsvinden. Wel is het van belang om te letten op de voor- en nazorg van een behandeling zodat deze ook daadwerkelijk plaats kan vinden. Mocht je daarover vragen hebben voor een behandeling neem dan gerust even contact met ons op! Ben je al (elders) bekend met een bepaalde behandeling, zet dit dan even in het opmerkingenveld bij het maken van een afspraak, dan weten wij dat een intake niet nodig is.

Hoe kan ik een afspraak inplannen?

Via onze 'afspraak maken' button kun je gemakkelijk zelf online een afspraak inplannen wanneer dat jou uitkomt. Ook kun je via de bevestigingsmail zelf de afspraak annuleren of verplaatsen. Mocht je er niet uitkomen of het niet helemaal zeker weten kun je natuurlijk altijd ons een berichtje sturen op Whatsapp of even e-mailen of bellen. Wij helpen je graag verder. Natuurlijk is het ook gewoon mogelijk om een afspraak telefonisch of via de mail te plannen. Voor nieuwe klanten vinden wij het belangrijk om eerst een intake in te plannen, op deze manier kunnen we goed alles bespreken, uitleggen en eventueel (belangrijke) informatie meegeven voor een behandeling.

Wat zijn de parkeermogelijkheden rondom de kliniek en hoe is deze bereikbaar met het openbaar vervoer?

De kliniek is goed bereikbaar met de auto of de fiets, er is een bewaakte fietsenstalling en een grote parkeerplaats voor het pand. Let op! De parkeerplekken zijn betaald parkeren, maar er zijn enkele plekken waar je gratis kunt parkeren voor 30 minuten met de blauwe schijf. Ook zijn er op loopafstand enkele straten (Cronjéstraat, Bothastraat en De la Reystraat) waar je gratis kunt parkeren met een blauwe schijf voor 60 minuten. Vanaf het station (Hengelo Centraal) is het 8 minuten lopen naar de kliniek. Ook is er een ruime parkeergarage op loopafstand waar altijd wel een parkeerplek te vinden is (Parkeergarage Thiemsbrug).

Op welke manieren kan ik contact opnemen?

Wij zijn bereikbaar via e-mail, telefonisch en ook via WhatsApp. Als we de telefoon niet opnemen, zijn we waarschijnlijk in behandeling. In dat geval kun je een voicemailbericht achterlaten met je telefoonnummer en nemen we zo spoedig mogelijk contact met je op. Voor korte vragen adviseren we om WhatsApp te gebruiken omdat wij deze sneller en makkelijker kunnen beantwoorden tussen de behandelingen door.

Wat is het annuleringsbeleid?

Wij verzoeken u vriendelijk om bij verhindering minimaal 24 uur van tevoren af te melden. Indien u niet tijdig annuleert of niet verschijnt op uw afspraak, zijn wij genoodzaakt 50% van de kosten van de behandeling in rekening te brengen. Bedankt voor uw begrip!

Afspraak maken

Wij staan voor jou klaar!

Kan jouw huid wat extra hulp gebruiken of ben je geïnteresseerd in de mogelijkheden voor jouw huid? Wij helpen jou graag met een persoonlijk advies en een gratis huidscan.